გაკვეთილის მთავარი თემა
|
რევაზ ინანიშვილი ,, ჩიტების გამომზამთრებელი”
|
სწავლების საფეხურები
|
საბაზო საფეხური მე - 7 - ე კლასი
|
საგანი
|
ქართული ენა და ლიტერატურა
|
გაკვეთლის სასწავლო მიზანი
|
კითხვისა და ზეპირმეტყველების უნარების განვითარება
ტექსტზე დაკვირვების უნარის განვითარება, მნიშვნელოვანი
ინფორმაციის ამოცნობის უნარის განვითარება.
|
გაკვეთილის მისაღწევი შედეგები
|
კითხულობს ტექსტს, საუბრობს რაზე დააფიქრა საკითხულმა, ალაგებს ტექსტში გადმოცემულ ამბავს
გამოაქვს დასკვნები.
სწორად იყენებს ვარაუდების გამომხატველ სინტაქსურ კონსტრუქციებს.
შეუძლია სხვადასხვა ტექსტების გაგება - გააზრება.
ეკამათება და აჯამებს განსხვავებულ აზრს.
აკვირდება პერსონაჟის დამოკიდებულებას კონკრეტული გმირის მიმართ.
|
გაკვეთილის თანმიმდევრობა
|
1 )გაკვეთილის ორგანიზების შემდეგ მოსწავლეთა გამოწვევა
2 წუთი
2) წაკითხული ტექსტის გააზრებ, პერსონაჟის სქემის შევსებაა
და პერსონაჟებზე მსჯელობა,
15 წუთი
3 ) ახალი მასალის ახსნა და გამტკიცება
15 წუთი
4) ჯგუფური მუშაობის თვითშეფასების ბარათების შევსება
5 წუთი
5) საშინაო დავალების მიცემა
5 წუთი
6) მოსწავლეთა შეფასება ქულებით
3 წუთი
|
შეფასების ფორმები
|
მიმდინარე - განმსაზღვრელი
განმავითარებელი
|
საკლასო მენეჟმენტი
|
იდივინდუალური, ჯგუფური
საერთო საკლასო დისკუსია
|
გამოყენებული რესურსი
|
დაფა, მარკერი, მოსწავლეების მიერ შექმნილი ილუსტრაციები, სახელმძღვანელო, ინტერნეტის მასალები, ფურცლები.
|
No comments:
Post a Comment