Monday, April 18, 2016

რევაზ ინანიშვილი ,, ჩიტების გამომზამთრებელი"



გაკვეთილის მთავარი თემა
რევაზ  ინანიშვილი  ,,  ჩიტების  გამომზამთრებელი”
სწავლების საფეხურები
საბაზო  საფეხური    მე  - 7 - ე  კლასი
საგანი
ქართული ენა  და ლიტერატურა
გაკვეთლის  სასწავლო  მიზანი

კითხვისა  და  ზეპირმეტყველების  უნარების  განვითარება
ტექსტზე  დაკვირვების  უნარის  განვითარება,  მნიშვნელოვანი
  ინფორმაციის   ამოცნობის  უნარის   განვითარება.
გაკვეთილის  მისაღწევი შედეგები
კითხულობს  ტექსტს,   საუბრობს   რაზე დააფიქრა  საკითხულმა,  ალაგებს   ტექსტში  გადმოცემულ   ამბავს
გამოაქვს  დასკვნები.
სწორად  იყენებს  ვარაუდების  გამომხატველ   სინტაქსურ   კონსტრუქციებს.
შეუძლია   სხვადასხვა  ტექსტების  გაგება - გააზრება.
ეკამათება  და  აჯამებს  განსხვავებულ  აზრს.
აკვირდება  პერსონაჟის  დამოკიდებულებას  კონკრეტული  გმირის  მიმართ.
გაკვეთილის  თანმიმდევრობა
1 )გაკვეთილის  ორგანიზების შემდეგ  მოსწავლეთა   გამოწვევა
     2 წუთი
2) წაკითხული  ტექსტის  გააზრებ, პერსონაჟის  სქემის  შევსებაა
 და  პერსონაჟებზე  მსჯელობა,  
       15 წუთი
3 )  ახალი  მასალის  ახსნა  და გამტკიცება
       15  წუთი
4)    ჯგუფური  მუშაობის   თვითშეფასების  ბარათების  შევსება
          5 წუთი
5)   საშინაო  დავალების  მიცემა
      5 წუთი
6)   მოსწავლეთა  შეფასება  ქულებით
       3 წუთი
 
შეფასების  ფორმები
მიმდინარე  -  განმსაზღვრელი
 განმავითარებელი
საკლასო  მენეჟმენტი
იდივინდუალური,   ჯგუფური
  საერთო  საკლასო  დისკუსია
გამოყენებული  რესურსი
დაფა,   მარკერი,  მოსწავლეების  მიერ  შექმნილი  ილუსტრაციები,        სახელმძღვანელო,  ინტერნეტის  მასალები,   ფურცლები.

         შეფასების  სქემა >>>

ჩამოტვირთედ სლაიდი>>>>

No comments:

Post a Comment